15 Ağustos 2012 Çarşamba

piknikte tecavüze uğradım

bu olay ben 18 yaşındayken başımdan geçti ve hala etkisinden kurtulmuş değilim. Hayatımın her anında aklıma geliyor unutamıyorum. Zevk almış olmakla birlikte derin bir üzüntü de yaşıyorum hatırladıkça. Uzun bir düşünceden sonra bu olayı sizlerle paylaşmaya karar verdim. 2 sene önceydi. Liseyi henüz bitirmiş ve üniversite sınavına hazırlık için dersaneye gidiyordum. Dersanede herkesin gözü bende olur, vücut hatlarımı ortaya çıkaran kıyafetler giyerdim kendimi hep güzel hissederim. Kızlar da bana imrenirdi hep. Erkeklerin gözü hep ben de olurdu sürekli çıkma teklifi alırdım ama pas vermezdim kimseye. Bahar mevsimine yeni girdiğimiz bir vakit dersaneden kalabalık bir şekilde pikniğe gitme kararı verildi. Merkezden biraz uzak bir yere su kenarında ormanlık olan güzel bir yere geldik. Herşey normal şekilde devam ediyordu. Arkadaşlarla yedik içtik eğleniyorduk. Daha sonra benim tuvaletim gelmişti ama yakınlarda tuvalet olmadığı için doğada yapmak zorundaydım. Gruptan bayağı uzaklaşıp rahatça yapabileceğim bir yer aradım kendime. Bayağı kalabalık olduğumuz için gruptan ayrıldığımın farkına bile varamazlardı. Ama beni takip eden 3 kişi varmış sonradan farkettim. Bir çalılığın arkasında tuvaletimi yaparken ayak sesleri duydum ve irkilerek ayağa kalkıp üstümü düzeltmeye fırsat bulamadan o üç kişi beni tuttu ve bağırmamam için ağzımı bağladılar. Bu çocukları dersanede daha önce görmüştüm gözleri sürekli üstümdeydi. Gruptan ayrıldığımı görmüşler ve beni takip etmişler. Ellerimi de bağladılar ve ormanın iç kısmına doğru beni götürdüler. Başta çok bağırmaya çalıştım ama zaten uzak olduğumuz ve ağzım kapalı olduğu için sesimi kimseye duyuramadım. Bana ne yapacakları belliydi kurtuluşum yoktu. 3 azgın erkek benle tatmin olmaya kararlıydı. Bir süre sonra umudumu kestim ve artık bağırmaz oldum. İyice içlere doğru geldikten sonra çalıların arasında beni yere yatırdılar. Zaten tam kaldıramamış olduğum pantolonumu bir çırpıda çıkardılar. Daha sonra üstümü sütyenimi her şeyimi. Anadan doğma çırılçıplak bir şekilde bıraktılar beni. Birisi hemen amımı yalamaya başladı. Ötekiler de memelerimi göbeğimi yalamaya başladılar. hayvan gibi yalıyorlardı hiç kız görmemiş gibiydiler. Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın lafını hep bilirdim ama başıma geleceğini hiç tahmin etmezdim. Ben de olanlara tepki vermeden bu durumdan zevk almaya baktım. Amımdaki çocuk amımı çok güzel yalıyordu iyice ıslanmıştım. Meme uçlarım dimdik olmuştu sanırım çok zevk alıyordum. Kendimi hem kötü hissediyor hem de zevk alıyordum karışık bir duyguydu. Amımı yalayan çocuk sikini çıkartıp amıma sürtmeye başladı. Bakireydim o yüzden bağırmaya çalıştım ama nafile. Sikini amıma acımadan geçirdi. Artık bakire değildim. İçimde git gel yapmaya başladı. Kanlar akıyordu hissediyordum. Bir süre acı çektim ama daha sonra iyice açılmıştı amım ve inanılmaz zevk almaya başladım. Sırayla üçü amıma girdikten sonra göbeğime boşaldılar. Daha sonra beni ters çevirerek götümü yokladılar. Parmaklarını götüme sokarak deliğimi genişletmeye çalıştılar çok acı çekiyordum. Bağırmam boşunaydı hiç acımıyorlardı. Daha sonra bir tanesi sikini götüme zorladı girmiyordu bir türlü ve canım çok yanıyordu. Zorlayarak geçirdi götüme fena bir çığlık bastım. Ölüyormuşum gibi hissettim. Götümü parçalıyordu resmen. Acımadan götümü sikti ilki ve kısa sürede içine boşaldı. Daha sonra ötekilerde girdi. Bir süre götümden siktikten sonra ikisinden biri kucağına alarak amıma girdi. Daha sonra ötekisi de götüme soktu. Aynı anda iki yarrak içimdeydi. Canımın yanmasıyla beraber zevk de aldım. Sanırım ben de birkaç defa boşaldım. İlk defa sikiliyordum. ilk deneyimimin bu şekilde olmasını istemezdim o yüzden bu durum beni çok üzüyordu. O gün defalarca siktiler beni. Daha sonra gruptakiler farketmesin diye üstlerini düzelttiler ve ellerimi ve ağzımı çözdüler. Birşey diyemedim. Beni bırakıp gittiler. Ben de üstümü düzelttikten sonra bir süre oturdum ve olanları düşündüm. Yapacak birşey yoktu tecavüze uğramıştım. Kimseye diyecek yüzüm yoktu o yüzden sustum ve gruba dönerek birşey olmamış gibi davrandım. O çocukları daha sonra dersanede görmedim.

31 yorum:

  1. slm ben izmirden tolga 27 yaşındayım amsızlık başıma vurdu evli-dul heryaştan olgun ne istediğini bilen bayanları bekliyorum 0534-709-17-56

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

      Sil
    2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen kadınlar ve çiftler 05456976300(özele açık) whatsap profil resmim açık resimler bana ait,19cm kalın

      Sil
    3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      Sil
  2. EGE İzmir aydın muğla ve çevre iler SİKİCİ
    Evli çiftler bayanlar değişiklik ve zevk isteyen herkes

    Sikici VOLKAN esmer bakımlı 1.82 boyunda çok KALIN OLDUKÇA BÜYÜK BİR ALETİM VAR güzel heycanlı ve çok büyük zevk Gerçek bi tekliftir yaşamak isteyen herkes numaram 0..543.520.99.48 volkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sikinizin fotoğrafını oyahaz@gmail.com mail adresime yollarmısınız. OYA

      Sil
  3. Ankaradan onur ciftler utanmayin tekler sizlerde 0506 159 17 78

    YanıtlaSil
  4. ♦♦♦ GÜVENİLİR BAYANLAR veya EVLİ ÇİFTLERİN DİKKATİNE ♦♦♦
    Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, onu tadabilme ve dayanılmaz hafifligini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz. Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek her ne kadar kolay olmasada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum. Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri de değilim ama ne istediğimi çok iyi bilirim. Yani YAŞI, MEDENİ DURUMU, RENGİ, TARZI,KONUMU, ÇITIRI, OLGUNU...vs her ne olursa olsun yeter ki ; ►Kendinden emin, ►Ne istediğini bilen, ►Zekasına ve Kalitesine güvenen, ►Diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen ►GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek ►Karakteri oturmuş kalibreli ve tabi bir şans tanıyabilecek kadar CESARET SAHİBİ birileri olsun.
    Ve son olarak; Bu satırlarımı okuyup da, neyi anlatmak ve nelere vurgu yapmak istediğimi kavrayabilecek sayısı az ama farkındalığı yüksek olan birilerinin er yada geç çıkacağına da şüphem yok! Saygılarımla... TAYLAN...
    (Lütfen sadece bayanlar veya çiftler BURSA- İST- ANK- İZMİR önceliğimdir) SKYPE: taylan_duman@hotmail.com ▓ O5O5–247–2O-53 ▓

    YanıtlaSil
  5. lutfen beni ara seni sikmek istyrm canim 0543 586 25 36

    YanıtlaSil
  6. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  7. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  8. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul van ağır seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
  9. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba istanbuldan yavuz ben 28 yasinda 1.88 boyunda yakisikliyim...karsilikli guven icerisinde gorusebilcegim bayan arkadas ariyorum...benim icin karsilikli guven ve gizlilik cok onemli yasanan hersey aramizda sir kalicak...bu sartlar altinda gorusmek isteyen bayanlardan tel bekliyorum 0505 056 86 39 bana guvenirseniz emin olun pisman olmazsiniz aramanizi bekliyorum 0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  12. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.BAYAN ARIYORUM.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  13. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi heyacan kacamak macera ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  14. Slm olgun olgun bayanlar yasım 35 dogru kişiyle gogru yerde dogru zananda olmaya varsan
    0545 696 0357

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  16. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  18. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  19. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  20. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  21. Merhaba!
    Ben Hayatini Ask Sevgi Saygi Huzur Anlayis Hosgoru ilgi Guven Heyecan Tutku Adrenalin Macera olan sempatik karizmatik oldukca yakisikli yasina gore cok genc gorunuslu yani minyon tipli biriyimdir. 183 boyunda 70 kilo bekarim.

    Benim gibi hayatina deger ve onem veren. Doyumsuzca kadinliginin ve disiliginin tum nimetlerini yasamak isteyen, Medeni durumu, cocuklu cocuksuz, yasi, boyu, kilosu, saci, gozu, ten rengi, ne olursa olsun, Ne istedigini bilen, Ozguveni ve yasama sevinci olan, Herseyden once mutlu olmak ve mutlu etmek isteyen insanlarla tanismak istiyorum.
    Ne dersiniz boyle bir iliskiye hazirmisiniz ?
    Telefon numaram +905368952311
    Cesaretiniz varsa! buyrun bir cagri atin, Ben sizi ararim tanisiriz...

    YanıtlaSil
  22. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

  23. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  24. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil
  25. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  26. Selamlar... izmirden taner ben... gerçekten karşılıklı saygı ve gizlilik çerçevesinde 30 50 yaş arası bayanla arkadaşlik güzel duygular. heyecan zevk ve mutlu anlar yaşamak istiyorum. 05301152551

    YanıtlaSil
  27. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil